Comencem l’hort – CICLE MITJÀ – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Els nens i nenes de l’escola jardí de Verdú, concretament l’alumnat de cicle mitjà ha començat a endinsar-se amb el món de l’hort. Inicialment a classe hem descobert quines coses podem plantar els pròxims dies i, el primer que hem fet ha estat preparar la terra per poder plantar pròximament allò que hem decidit conjuntament a classe!
Mireu quines fotos més xules que hem fet mentre treballàvem de valent.

Cuidem el nostre entorn

Avui a Ciutadilla els nens i nenes d’educació infantil i cicle mitjà hem fet de protectors del nostre entorn i hem recollit un munt de deixalles que hi havia pels voltants de l’escola.

Estem molt contents perquè ara tot està més net i hi jugarem més a gust. Cal que tothom hi posi de la seva part perquè continuï així.

I com diu el capità enciam: “Els petits canvis són poderosos”.