MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Un dia de finals del curs passat els alumnes de Guimerà vam esmorzar nespres que ens van dur pel fet de participar en el Pla de Consum de Fruita a les escoles promogut pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Un cop menjada la fruita d’os vam recollir les llavors per plantar-les posteriorment en una safata gran durant l’hora de tallers, així com, vam deixar en aigua una llavor d’alvocat.
Aquest curs al tornar a l’escola hem vist que les llavors han germinat i hem trasplantat les plàntules en tests individuals que hem construït reutilitzant botelles d’aigua de 1’5 litres.
Clicant damunt de la imatge veureu com trasplantem les plàntules de nesprers i la d’alvocat.
Després hem sortit a arreglar una mica el jardí de davant de l’escola, en el qual hi havien sortit moltes plantes silvestres, i ens hem trobat un insecte amb una forma molt curiosa. De lluny ens pensàvem que era una llagosta però ha resultat ser un pregadeu o plegamans, un tocacampanes o científicament, Mantis religiosa.
Quina mà de noms per anomenar un mateix animal!
Mireu, que li hem fet un vídeo i tot…
COMENCEM UN NOU CURS AMB LA IL·LUSIÓ RENOVADA, DECIDITS I IMPLICATS PER DUR A TERME DE LA MILLOR MANERA LA NOSTRA TASCA DOCENT.
DESITGEM QUE AQUEST CURS 2018-19 ENS RESULTI PROFITÓS A TOTS PLEGATS I DES DE LA NOSTRA ESCOLA US INVITEM A COL·LABORAR AMB NOSALTRES PER A FER-HO POSSIBLE!
BON INICI DE CURS!
AQUÍ US DEIXEM UN RECULL DE FOTOS D’AQUESTS PRIMERS DIES A L’ESCOLA. (cliqueu damunt d’aquesta imatge)
El passat dijous 7 de juny començàvem la bicicletada amb els alumnes de cicle inicial de l’Escola Ramón Perelló de Vilagrassa.
Per sort, el temps ens va acompanyar i vam poder arribar fins a Fàtima sense cap mena de problema!
Després de passar una estona per Fàtima, vam emprendre el camí de tornada cap a Vilagrassa. Un cop allí, vam fer parada a la pista del poble per fer diverses activitats i així, seguir gaudint de la bicicleta.
Un dia diferent i on s’ho van passar molt bé!
Una setmana després de la sortida amb bicicleta dels alumnes de cicle inicial, els hi tocava el torn als nens i nenes de cicle infantil de l’Escola de Vilagrassa.
Els més petits de l’escola amb les seves bicicletes i patinets van fer un llarg recorregut pels carrers del poble fins arribar a la pista!
Allí van continuar gaudint dels seus mitjans de transport!
Que bé s’ho van passar!
Dijous 21 de juny, últim dijous abans d’acabar el curs, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de Vilagrassa van dur a terme la bicicletada.
Una sortida on combinarien la bicicleta i l’aigua, ja que el trajecte anava de Vilagrassa fins a Tàrrega, més concretament a les piscines!
Un dia amb molta calor i on va ser molt benvinguda aquella estona a l’aigua.
Després de sortir de la piscina tocava agafar altre cop la bicicleta i fer el viatge de tornada cap a l’escola.
Un dia on tothom s’ho va passar genial tant damunt de la bicicleta com dins l’aigua!