Celebrem el Nadal 2018 a Verdú – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

S’acaba el primer trimestre del curs, ha passat volant! Ara venen unes dates molt especials i esperades per tots els nens i nenes, famílies i mestres! Durant aquesta última setmana hem fet un munt d’activitats per rebre com cal el Nadal.
El dimecres pel matí tota l’escola vam visitar les residències del poble, Sant Pere Claver i Mare Marcelina. Ens van rebre, com sempre, amb els braços oberts. Els nens i nenes van cantar nadales que van ser molt aplaudides per tothom i ens vam poder felicitar les festes i l’any nou amb els avis i avies de les dues residències. En sortir els alumnes de cicle superior, com ja és tradició, van visitar l’ajuntament. Cantant les nadales i fent l’entrega de la postal elaborada pels nens i nenes van desitjar unes bones festes per tots i totes. Tot això amenitzat amb música en directe.

El dijous a la tarda es va fer el festival al local del poble. Famílies, mestres i sobretot els infants vam col·laborar per dur a terme l’obra  “Conte de Nadal” de Charles Dikens, on el senyor Scrooge redescobreix el veritable esperit nadalenc carregat de amor, comprensió i fraternitat que fan d’aquestes festes una època de l’any única. Un cop més des de l’escola volem agrair l’esforç dels nens i nenes i la implicació de les famílies en la participació activa de l’obra tot cantant i tocant els instruments, la música en directe és un regal del qual vam gaudir tots!

El divendres pel matí vam tornar al local on ens esperava el Tió amb la panxa ben plena! A base de cantar i bastonades plenes d’il·lusió va cagar regals a tort i a dret! Pels alumnes, les classes i pels mestres! En tornar a l’escola vam descobrir que també havia cagat torrons i neules; estaven boníssims! No hi ha millor forma d’acomiadar aquest trimestre!

Bones festes i molt bon any nou a tots i totes!!