MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Els alumnes de Guimerà hem sortit a passejar pel voltants de l’escola arribant fins a la Font Cirera per tal de gaudir d’aquesta estació tant sorprenent i observar els canvis que es van produint a la natura. Hem pogut observar les diferents tonalitats que van agafant les fulles dels arbres pintant de daurat el bosc de la vall, hem vist arbres que tot i que perden fulles mai es queden sense i també hem vist els barrets d’alguns bolets. Fins i tot, mentre ens ho passàvem pipa tirant pels aires les fulles seques caigudes dels arbres ha sortit a saludar-nos per l’est l’arc iris amb tots els seus colors.
La Mònica, practicant d’anglès, va marxar el divendres 30 de novembre després de fer les seves pràctiques des de finals d’octubre.
Per acomiadar-la els nens i nenes de l’escola de Guimerà vam preparar-li un pastís de xocolata de tres pisos. El vam decorar amb fondant de colors i vam posar el seu nom en català i en àrab. També vam comprar coques i caragoles del forn de Guimerà per tal que pogués provar aquests dolços típics abans de marxar. Fent el pastís ens ho vam passar molt bé i ens va ajudar la mare de la Júlia.
Li vam donar una carpeta amb dibuixos fets per nosaltres i cartes. Li va agradar molt la sorpresa que li vam fer. Tots i totes ens vam emocionar molt. I esperem al març a que torni.
EN AQUEST PROJECTE DELS DINOSAURES ESTEM APRENENT MOLTES COSES INTERESSANTS. UNA D’ELLES ÉS QUE ELS DINOSAURES SON OVÍPARS I QUE PER TANT SURTEN DELS OUS.
ARA TOCA EXPERIMENTAR-HO I HEM FET OUS DE DINOSAURE.
PER FER AQUESTA ACTIVITAT HEM POSAT UN DINO PETIT DINS UN GLOBUS, L’HEM OMPLERT D’AIGUA I…CAP AL CONGELADOR!
SI VOLEU VEURE EL RESULTAT D’AQUESTS OUS TAN DIVERTITS NO US PERDEU LA GALERIA DE FOTOS!
HA SIGUT MÀGIC!
Cliqueu damunt dels ous de dinousaure per veure més fotografies!
DESPRÉS DE FER ELS FÒSSILS I ELS OUS ENS ESPERAVA UNA GRAN SORPRESA…
LES NOSTRES MESTRES ENS VAN FER VENIR VESTITS D’ARQUEÒLEGS I ENS VAN DEIXAR TOT UN SORRAL PER EXPERIMENTAR I BUSCAR FÒSSILS!
MIREU TOT EL QUE VAM TROBAR!
UNA PASSADA!
Podeu clicar a la foto per veure més imatges d’aquest magnífic dia!
Els nens i nenes d’Infantil treballen la tardor. Esbrinen tot allò que passa durant aquesta estació de l’any i ens ho expliquen amb aquesta magnifica gravació que podeu veure i escoltar a continuació.
L’alumnat d’Infantil (p3, p4 i p5) ha enregistrat les frases i els més petitets de l’escola (els de picotins) les han interpretat.
A ràdio els alumnes i les alumnes de cicle superior ens expliquen l’experiència que han viscut avui a l’hora del patí: Les vacunes a l’escola!
Segurament preferien més anar al patí però per la seva salut; ha estat millor passar aquesta mala estona!
Escolteu-los i veureu com ho han passat de… malament o …
Ens anem escoltant! Fins la setmana que ve!