MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Durant la setmana del 25 març a l’1 de febrer vam celebrar el carnestoltes a l’escola Ramon Perelló. Van ser uns dies de xerinola i gresca que van culminar amb una festa que va tenir lloc al local social de Vilagrassa. Vam fer una desfilada de moda conjuntament amb els infants de la llar d’infants del Picarol i per acabar ens vam atipar de coca amb xocolata i sucs. Esperant l’any que ve perquè torni el rei carnestoltes ben aviat!!!
Voleu veure que bonics anàvem?? 😉
El passat dijous, els alumnes de cicle inicial de la ZER vam fer la sortida del segon trimestre al Canal Segarra Garrigues de Tàrrega. Ens vam quedar impressionats amb les instal·lacions i el complex funcionament d’aquesta gran obra. Vam poder conèixer de primera mà com… Llegeix més»
El Tomas és un pare genial i aquesta vegada ens esta ajudant a fer un projecte de gravació.
El Tomas ha muntat un estudi de gravació en un raconet de l’escola per tal de poder gravar les veus dels alumnes i les alumnes de l’escola. S’estan enregistrant, doncs, les cançons que han estat treballant durant el tot el trimestre.
Prèviament, s’han produït i enregistrat les bases musicals (parts rítmiques, harmòniques i melòdiques) de cada una de les cançons. Desprès, tal com figura a les fotografies, els nens i nenes han cantat sobre la base musical per acabar d’arrodonir les cançons i que aquestes quedin genial.
L’objectiu és poder aconseguir, entre tot l’alumnat de l’escola, un CD amb les cançons treballades durant el trimestre.
D’aquí uns dies podreu veure el resultat d’aquestes gravacions. Estem realment convençuts que us encantaran!
De nou, moltes gràcies Tomas per tota l’ajuda! La feina que fas és magnífica!
Que divertit!
Avui tot l’alumnat de primària ha pogut gaudir d’un dia especialment musical. Els nens i nenes han pogut escollir un instrument de l’aula de música (xilòfon, metal·lòfon, tambor, pandereta, etc.) per poder-lo tocar durant l’hora del pati.
Així mateix, a l’hora del pati han pogut tocar instruments i han pogut formar grups musicals, experimentar amb els sons, ser creatius i composar cançons, inventar patrons rítmics, …
Realment s’ho han passat d’allò més bé. Si mireu les fotografies podreu comprovar com realment és així.
Esperem tornar a gaudir ben aviat d’aquesta activitat, ja que ha estat increïble!
Els alumnes i les alumnes de cicle superior han estat intentant de construir els robots EDISON per tal de poder-los, posteriorment, programar.
Primerament han estat esbrinat en que consisteix aquest robot (que es pot fer, com es programa, quines construccions es poden manufacturar, etc.). Desprès, han estat mirant diversos vídeo-tutorials d’Internet per aprendre a construir alguna de les construccions desitjades: https://iot.ascendeoiberia.net/inicio/535-kit-de-expansion-edcreate-para-el-robot-edison-v20-651307997526.html
Avui han acabat les construccions. El pròxim dia començaran a programar-los perquè facin allò que ells desitgin i ordenin.
L’alumnat de Ciutadilla hem elaborat aquest videoclip durant algunes classes de TALLERS.
Primer vam escollir la cançó, desprès li vam canviar entre tots la lletra.
Un cop feta la lletra, vam gravar l’àudio de la cançó.
A continuació vam crear una coreografia i vam escollir les diferents localitzacions on gravar.
Un cop fetes totes les gravacions vam editar el vídeo i AQUÍ EL TENIU!
(Podeu activar els subtítols al vídeo per veure la lletra de la cançó)
Esperem que el gaudiu tant com nosaltres l’hem gaudit creant-lo!!