MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Avui és divendres! I aquest any tots els divendres a la tarda farem Internivells.
Avui hem iniciat els tallers. Inicialment, hem sortit tots al pati i hem descobert quins tallers farem aquest any. Ens distribuirem amb 5 grups i els tallers que farem seran els següents: expressió corporal, descoberta de la natura, invents, fem cartells i dibuixem!
Realment avui ja hem començat i hem gaudit molt!
Com a novetat, aquest any, cada setmana canviarem de tallers, és a dir, cada grup cada setmana gaudirà d’un taller diferent.
Mireu quines fotos més “xules” hem fet!










Com ja és tradició, tots els nens i nenes de l’escola Jardí de Verdú participem en el concurs de dibuix que organitza l’Ajuntament amb motiu de la celebració del Bacus 2019-2020.
Els alumnes s’han divertit i esforçat molt en fer creacions artístiques personalitzades. Les podeu veure… Llegeix més»
Aquesta setmana, amb els nens i nenes de 2n, a matemàtiques, hem estat treballant els itineraris. Al matí, després d’haver-ho provat a la classe, ens hem dirigit al pati per fer una prova. Dividits en dos grups uns teníem el punt de partida a la porta d’entrada de l’escola i els altres a la porta de sortida al pati. Seguint les instruccions sobre on ens havíem de dirigir, hem anat traçant l’itinerari. Quan els dos grups hem finalitzat, ens hem intercanviat els itineraris fets i hem comprovat si realment ho havíem fet bé i l’altre grup arribava on estava marcat.
Resultat… HO HEM FET MOLT BÉ!
El dimecres dia 2 d’octubre vam fer la reunió de famílies de Ciutadilla.
Entre tots/es vam intentar teixir ponts de complicitat per tal de què els infants es desenvolupin al màxim en tots els àmbits i de manera integral. Quan amb l’acció educativa anem junts, és molt millor!
Us fem arribar un vídeo que vam preparar per la reunió.
Aquest cap de setmana va ser la festa major de sant Miquel a Ciutadilla,
Les coses que més ens van agradar són: La caminada del matí, la xocolatada i l’exposició al museu CASA VALLS.
I ens ho vam passar molt bé!
Clica per escoltar l’àudio de la Maria i la Ivet.
Marta Ortiz i Andrés Balcells