El projecte “Who wants to be ICT?”

El projecte “Who wants to be ICT?” està cofinançat pel programa Erasmus + de la Unió Europea. El contingut d’aquesta publicació es responsabilitat exclusiva de la ZER Guicivervi i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que pugui fer-se de la informació aquí difosa.

 

WHO WANTS TO BE ICT?

Aquest curs engeguem el projecte “Qui vol ser TIC?”, un projecte cofinançat per la Unió Europea. Els objectius del mateix van encaminats a què el nostre alumnat millori la competència lingüística en anglès, de la mateixa manera volem potenciar el treball per projectes i integrar les noves tecnologies als nostres tallers internivells per tal de millorar la competència digital dels centres.

Els primers dies d’escola a Ciutadilla

El dijous va tornar a començar el curs escolar i ens vam trobar tots/es a l’Escola.

Ens hem explicat com ha anat l’estiu i el retrobament ha estat molt bonic.

Aquest any han entrat dos infants nous: el Llorenç i la Irina a P3.

També tenim noves mestres: la Núria Bertran, la Gemma, la Sara i la Sandra.

Us deixem unes fotografies, si cliqueu la foto en podreu veure més.

Primer dia d’escola a Guimerà

Ahir dijous dia 12 va ser el primer dia d’escola. Teníem ganes de començar l’escola per tornar a veure els mestres i els amics, i conèixer els nous mestres. Alguns alumnes estàvem nerviosos perquè aquest curs anirem a la classe dels grans.

Els mestres ens van parlar sobre l’organització de la classe i de tot el que farem aquest curs. També ens van explicar  la manera com ens distribuirem a l’aula: ens organitzarem en grups per tal de treballar millor en equip.

Ens hem fet una foto de grup per recordar aquest dia…