MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

Hola famílies,
El passat mes de setembre a l’escola Jardí de Verdú es va iniciar el curs de català. Aquest curs va dirigit a les famílies que volen millorar el seu nivell competencial de la llengua catalana.
Ens sentim tots/es molt contents/es; les familiars per poder fer el curs i l’escola per haver aconseguit que es fes la formació al mateix poble de Verdú.
Famílies no perdeu mai la motivació per aprendre. Els vostres fills/es, ben segur que hi sortiran beneficiats.
Avui els nens i nenes de P3, P4 i P5 expliquen, a la ràdio, el seu cap de setmana. Escolteu-los! Ho fan genial!
Aquest dissabte a la tarda va ser la boda de la nostra senyoreta Sara que es va casar amb el Josep. La Sara portava un vestit blanc i un escot amb la forma de la lletra V i portava un ram de roses de color vermell i rosa.
Ara marxarà de viatge a Austràlia i tindrem la senyoreta Laura que és la cosina del Pol.
Joel Ivet
També podeu escoltar l’àudio de la Naiara i l’Olívia.
A cicle superior seguim treballant les tipologies textuals. Avui, com a l’anterior sessió, ens hem esforçat per fer d’allò més bé la noticia.
Si escolteu el podcast de la ràdio, podreu comprovar que ens han quedat genial.
Esperem que us agradin i que les gaudiu tant com nosaltres ho hem fet preparant-les.
Ens anem escoltant a…. Ràdio Escola Jardí de Verdú!
A l’escola Jardí de Verdú ens encanta celebrar la Verema. Aquest any, però, hem hagut de celebrar-la abans del previst, durant l’estiu ha fet molta calor i la maduració del raïm ha estat abans del que s’esperaven els pagesos. La celebració de la festa a l’escola, prevista pel 3 i 4 d’octubre, finalment va haver de ser el 19 i 20 de setembre!
Anem a buscar raïm (fotografies) – PRIMÀRIA: si voleu veure més imatges podeu observar i contemplar les fotografies d’aquest primer dia a la vinya.
Anem a buscar raïm (fotografies) – INFANTIL: També podeu veure les fotografies dels més petits de la casa. Són molt i molt divertides. Veureu com s’esforcen molt per collir molt raïm.
Els alumnes i les alumnes de cicle inicial i cicle mitjà van anar a donar un tomb per fora l’escola. El seu objectiu era trobar algun professional de la vinya que els solventés alguns dubtes que teníen i que abans havíen preparat a la classe. Van tenir molta sort ja que van trobar a un gran professional que els va solucionar tots els seus dubtes. Tot seguit van anar a la cooperativa per descobrir i veure amb els seus propis ulls que se’n fa del raïm una vegada collit.
Aquí podeu veure el magnífic vídeo del treball de camp i de l’entrevista que van fer l’alumnat de cicle inicial i cicle mitjà:
A més a més del vídeo, si voleu, podeu fer un cop d’ull a les fotografies següents!
Els alumnes i les alumnes d’infantil també vam treballar de valent. Nosaltres, vam portar a la cooperativa el raïm per fer de pagesos i produir most..
Visitem la cooperativa i provem el nostre raïm (fotografies) – INFANTIL:
Aquí teniu un resum fotogràfic on podeu veure com de bé ens ho vam passar piant el nostre raïm al patí de l’escola. Tant primària com infantil, varem poder gaudir d’aquesta gran festa tots junts.
Després de tant i tant treballar, finalment tots i totes vam presentar els nostres treballs davant dels nostres companys/es. És a dir, vam exposar tot allò que vam aprendre durant els tres dies.
Finalment, a continuació, us deixem unes fotografies que resumeixen el nostre treball!
Ara… toca esperar a l’any que ve!