MOODLE ZER GUICIVERVI
CALENDARI ESCOLAR 2025_2026

La setmana passada vam començar a experimentar amb les taules de llum!
L’estímul visual atreu la nostra curiositat i amb les taules de llum podem treure a relluir també la nostra pròpia creativitat, inventant jocs i activitats amb les quals aprenem a través del joc sense adonar-nos.
Estem segurs que passarem una estona magnífica gaudint relaxats de la llum i les seves múltiples funcionalitats.
Aquí podeu veure algunes de les activitats que hem començat a fer.
Aquest divendres 25 d`octubre celebrarem el Retrobament a Ciutadilla amb totes les escoles de la ZER (Guimerà, Ciutadilla, Verdú, i Vilagrassa).
Anirem a fer activitats per tot el poble i l’activitat estrella estarà al Casal. També estarem per la Raval i la plaça Major (la de l’Ajuntament). És per això que us agrairíem que a partir de les 9:00 del mati fins les 5:00 de la tarda no aparqueu als llocs esmentats.
Esperem que tinguem una bona sortida d’inici de curs!
Naiara i Andrés
Podeu escoltar l’àudio amb el pregó, l’han fet l’Olívia i la Laia.
La tardor ja fa uns quants dies que ha arribat. I,… a l’Escola Jardí de Verdú, els nens i les nenes d’infantil, hem estat treballant tots els aspectes d’aquesta estació de l’any. Realment, ens ho hem passat genial. Hem après un munt de coses, fins i tot, algunes dites del mes de setembre i octubre.
Si ens escolteu descobrireu el munt de coses que hem après!
Fins aviat!!!!
Sí, sí, ja fa uns dies que vam dir “adéu” a l’estiu i “hola” a la tardor. Hem estat molt enfeinats preparant la paradeta de la tardor amb fulles seques (que hem recollit del pati) i portant de casa fruits típics de la tardor. Els hem observat, tocat i classificat. Ha estat molt divertit!
També hem experimentat amb pintura i rodets els colors de la tardor. Hem pintat unes fulles ben grans pel nostre arbre. I encara ens falta gaudir de moltes més activitats relacionades amb la tardor, entre elles la Castanyada!
Ja us anirem informant!!!!
Els més petits de l’escola.
El dijous dia 3 d’octubre va començar un mestre de pràctiques que es diu Guillem, ell ve els dijous i els divendres però durant tot el curs.
A la classe dels petits ajuda a la mestra, també ajuda als petits a fer les feines. A la classe dels grans el mateix però també ajuda al Joel per escriure perquè té mal a la mà.
Ens agrada que vingui a la classe perquè ens ajuda a fer les feines.
Escrit per la Marta i la Maria
Podeu escoltar l’àudio de l’Abrília i l’Andrés