Fem els informatius com infoK – Ràdio (Cicle Mitjà) – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Els alumnes i les alumnes hem estat mirant els informatius de infoK i hem après que són els informatius. Desprès d’aprendre-ho, nosaltres hem fet els nostres propis informatius. Escolteu-nos i veure-ho el bé que ho hem fet i… si ens escolteu aprendreu un munt de coses.

Enviem una carta a la Castanyera i al Marrameu – Ràdio (Cicle Inicial) – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Demà és un dia IMPORTANT…

És el dia de la castanyada, això significa que tots els nens i nenes de l’Escola Jardí de Verdú esperem amb moltes ganes el Marrameu i la castanyera.

Tenim moltes ganes de saber com estan i, també, de menjar  castanyes i panellets. Ah… i, també de celebrar aquesta festa cantant i ballant molt.

Els alumnes i les alumnes de Cicle Inicial, li hem enviat una carta a través de la ràdio perquè ens escolti i perquè vegi que la trobem molt a faltar.

Escolteu-nos i veure-ho tot el que li hem dit!

SORTIDA DEL PCEE DE CICLE SUPERIOR A SANT ELOI

Un any més hem fet la sortida del Pla Català de l’Esport a Sant Eloi. Ens hem trobat alumnes de cicle superior d’algunes escoles de l’Urgell. Aquesta sortida l’han preparat els i les mestres de les diferents escoles amb la col·laboració del Consell Esportiu de l’Urgell.

Hem fet diferents jocs/esports: dodgeball, jocs tradicionals, zumba, la bandera, inflables i hoquei.

Ens hem trobat amb amics d’altres escoles i n’hem conegut de nous.

Ens ho hem passat molt bé jugant tots junts!

Aquí teniu un recull de fotos.

1a EDICIÓ DE MARXES SALUDABLES DE L’URGELL- CAMINADA ANGLESOLA “Reguer Viu”

Aquest diumenge 27 d’octubre hem arrencat amb la 1a edició de les MARXES SALUDABLES DE L’URGELL a Verdú, amb la 1a Caminada i Cursa Correvinyes. 
El pròxim diumenge 3 de novembre portarem a terme la 2a prova d’aquestes tres MARXES SALUDABLES a Anglesola.

FEM CUPCAKES!

Dijous passat l’Abrília va tenir una idea genial!

Com que estem treballant les receptes va portar ingredients per ensenyar-nos a fer “cupcakes”.

Ens va fer de xef i ella ens anava dient com fer-ho. Ens van quedar boníssimes!!!

Ho voleu veure?