Dia Mundial de la Ràdio (13 de febrer) – RÀDIO CICLE INICIAL – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El dia 13 de febrer és el Dia Mundial de la Ràdio. Nosaltres, les alumnes i els alumnes de cicle inicial hem volgut fer un programa dedicat al mitjà de comunicació que cada dimarts utilitzem: LA RÀDIO. No obstant, celebrem el Dia Mundial de la Ràdio explicant diversos temes relacionats amb aquest mitjà de comunicació, com ara, el perquè es va inventar la ràdio, quines coses podem escoltar a la ràdio, quins programes són els més divertits segons el nostre punt de vista, quina diferencia hi ha entre la TV i la ràdio, etc.

Si ens escolteu, segurament us agradarà molt perquè expliquem moltes coses interessants de la ràdio!

Esperem que gaudiu molt escoltant el programa d’avui!

Ens anem escoltant! Fins la pròxima!