Iniciem els racons/ambients a l’escola Ramon Perelló

Cada divendres els nens i nenes de l’escola Ramon Perelló realitzem els ambients i els racons.

A primera hora del matí, els infants d’infantil i de cicle inicial fem ambients; els i les alumnes de cicle mitjà racons; i l’alumnat de cicle superior fem racons a segona hora del matí.

Els ambients que fem a educació infantil i a cicle inicial són: “Mini Mons“, on han de recrear diferents paisatges amb elements reals. El “Toca-toca“, on s’ha d’experimentar amb farina i observar què és allò que passa. I el teatre, on els infants s’han de disfressar i així perden la vergonya.

A cicle mitjà i superior fem els racons lingüístics, és a dir activitats per reforçar i aprendre aspectes relacionats amb la llengua com per exemple jocs d’ortografia o crear diàlegs que després representem, i els racons matemàtics on realitzem problemes amb diners, sudokus…És molt divertit!

Podeu veure el recull d’imatges a l’àlbum.

Alumnes de cicle superior