Els Reis i les Patges de Verdú s’han recordat de nosaltres.

Al tornar de les festes de Nadal, vam trobar els regals que ens havien deixat els Reis i les patges de Verdú!

Quina il·lusió ens va fer!!

Aquest any a més dels jocs que ens van deixar a cada classe ens han portat quatre boniques gallines. Els reis com ho veuen tot sabien que els alumnes de cicle superior i el mestre d’educació física havien muntat un galliner a l’hort de l’escola.

Per arrodonir el dia, una altra sorpresa…els pares i mares de l’AMPA van fer una carta als reis per l’escola i, com els reis i les patges de Verdú són molt juganers/es, ens van deixar els regals al garatge. Ens van portar  un dispensador Brita d’aigua  per cada classe. Amb aquest regal aconseguirem reduir una mica més la quantitat d’ampolles de plàstic d’aigua que habitualment s’utilitzavem.

Esperem que gaudiu d’aquest petit reportatge del nostre primer dia de trimestre.

 

Els Reis han passat per Vilagrassa!

El dimecres passat vam tornar a l’escola per a començar el 2n trimestre. Quan vam arribar vam tenir una agradable sorpresa, els Reis de l’Orient ens havien deixat molts paquets sota de l’arbre de Nadal. Els vam obrir i vam aprofitar per a jugar tots junts.

Aquí us deixem un recull d’imatges de les activitats de Nadal, del Tió, de la visita del patge i de la tornada a l’escola. Recordeu que heu de clicar damunt de la imatge per veure la resta de fotografies.

Alumnes i mestres de Vilagrassa

 

Han passat els Reis Mags de l’Orient

Hem portat algunes joguines de casa per compartir a l’escola.

Els Reis Mags de l’Orient han estat molt generosos i ens han portat: diferents jocs del playmobil, un vaixell pirata, una tenda, jocs de taula com el cups, un joc de memòria de banderes, un ordinador, eines per fer polseres, pilotes,… i un bon sol!!!

Cliqueu la imatge per veure les fotografies.