Xin, Xan, Xun, a Xina ens hem perdut i Xin, Xan, Xun a verdú hem aparegut! – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Quin fart de viatjar ens hem fet aquest any!

París, Londres, … i ara Xina. De fet si volíeu anar de vacances a Xina ja no podreu, perquè hem gastat els últims bitllets d’avió que quedaven al mercat. Però no us preocupeu, si mireu el nostre vídeo seguríssim que aprendreu i veureu tot el que hi ha a Xina, és a dir, no us hi caldrà anar.

Ha estat un any increïble, amunt i avall. De fet alguns de nosaltres no sabem ni on estem … Ah! Si si!… a l’escola jardí … a Verdú!