Xerrada de la dentista a l’escola de Vilagrassa

El passat dia 8 de novembre els alumnes de CM de l’escola Ramon Perelló de Vilagrassa  vam  rebre la  visita de la dentista del CAP de Tàrrega: la Núria Armengol acompanyada de la seva infermera,  per fer-nos una xerrada sobre la importància de netejar-nos bé les dents.

Ens va parlar de com ens hem de netejar la boca de manera correcta, la freqüència en que ho hem de fer, els productes que podem utilitzar i també quins aliments hem de menjar i quins no per tenir unes dents molt sanes.

Ens va agradar molt, ens va fer veure que moltes coses no les fèiem bé, i que no hem de tenir por d’anar al dentista.

Gràcies Núria!