Visitem l’Institut Alfons Costafreda

El dijous, els alumnes de Guimerà, Ciutadilla i Verdú vam anar a visitar l’Institut Alfons Costafreda de Tàrrega.

L’equip directiu ens va explicar l’horari, les assignatures, les optatives, l’opció de cursar un 30% de les matèries en anglès i les sortides que farien per complementar el currículum.

Tot seguit ens van convidar a esmorzar i vam poder veure els espais exteriors.

En acabar vam anar al laboratori a fer alguns experiments, tot seguit el mestre de tecnologia ens va explicar què treballarien durant l’ESO i van poder experimentar amb el material.

El nostre alumnat va estar molt content amb la visita i ja es volien quedar a l’Institut!