Visitem l’empresa Ametlles Vicens SL

El dijous 28 d’octubre, els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola Ramon Perelló de Vilagrassa vam visitar l’empresa Ametlles Vicens SL com a cloenda del treball de l’ametlla.

L’any 2016 la família Velasco, propietaris de Torrons Vicens, decideixen iniciar una nova activitat empresarial vinculada al territori i a l’empresa Torrons Vicens, fàbrica de Torró Artesanal des de 1775.

És per això que vam decidir anar a conèixer l’empresa. Ens van explicar el procés des de què arriba l’ametlla fins que surt torrada a punt per consumir.

Ens ho vam passar molt bé  i ens van donar un obsequi a tots!

Agraïm sincerament a l’empresa la seva acollida i l’explicació detallada que ens va fer.