VISITEM EL ZOO DEL PIRINEU D’ODÈN

El divendres 10 de novembre, tot l’alumnat de cicle mitjà i superior de la ZER vam anar a visitar el Zoo del Pirineu.

Només arribar, vam esmorzar tots junts. Tot seguit, ens van oferir l’activitat “Exhibició de vol amb animals”, on vam poder veure volar de ben a prop una àguila estepària, un mussol duc i fins i tot, un falcó pelegrí. També, vam poder acaronar una fura, una geneta i una guineu. Ens va agradar tant l’activitat que quan es va acabar ens vam quedar amb ganes de més.

Així doncs, vam concloure aquesta sortida amb una visita guiada per les instal·lacions del zoo i vam veure i observar encara més animals que viuen allí. Un dels animals que més va sorprendre va ser un corb que sabia imitar perfectament la veu d’una persona. Ens va deixar meravellats.

Finalment, després de dinar, vam pujar a l’autocar i vam tornar a l’escola molt contentes i contents de poder haver gaudit una estona amb aquests animals tan fascinants.