Visitem Caprabo i Cartaes

El divendres els alumnes de cicle mitjà i superior de l’Escola Ramon Perelló vam visitar dues empreses: Caprabo i Cartaes.

Dins del marc de la setmana del medi ambient, tot va començar amb una sortida amb bicicleta fins a Tàrrega, en un tres i no res vam ser a l’empresa Caprabo on la Sònia, una de les encarregades, ens va explicar el funcionament  i l’organització de la botiga. En acabar els nostres alumnes van poder fer preguntes, entre d’altres ens van dir que els aliments sobrers els portaven a la Creu Roja.

Ens van donar un suc i vam fer una aturada per esmorzar i esplaiar-nos una estona.

En acabar l’Alba, la gerent de l’empresa d’inserció Cartaes ens va explicar que a les mateixes instal·lacions hi havia Cartaes i també la deixalleria. Ens va explicar que a la deixalleria es podien portar tot tipus de residus que ells classificaven en grans contenidors, vam veure com feien “bales” de cartó i paper. Els materials que podien tenir una segona vida, per tal de potenciar l’economia circular, els aprofitaven, els arreglaven i els venien als seus dos comerços. En acabar vam fer preguntes que l’Alba ens va contestar molt atentament.

Volem agrair a les dues empreses la seva atenció, amabilitat i destresa per fer que els nostres alumnes puguin veure una mica més enllà.
Tot seguit, els nostres súper ciclistes, van agafar les bicicletes i vam enfilar el camí de tornada!

Us deixem algunes fotografies de la sortida. Cliqueu-la per veure’n més.