Visita dels Mossos d’Esquadra – CM – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (26-04-2023)

Avui, l’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola Jardí de Verdú han tingut el plaer de rebre la visita dels Mossos d’Esquadra. Durant la seva visita, els agents han explicat les diferents tasques i funcions que duen a terme en el seu dia a dia, com ara la prevenció i investigació del delicte, la protecció dels ciutadans, el control de trànsit, entre altres.

La classe magistral ha resultat molt enriquidora per l’alumnat, atès que han pogut aprendre molt sobre la feina dels Mossos d’Esquadra i la importància del seu paper en la societat.

prem a la fotografia per visualitzar-ne més