Vermut musical a Vilagrassa

Diumenge 29 de maig, vam poder celebrar el Vermut Musical a Vilagrassa. Després de dos anys sense poder-se fer, ens hem pogut tornar a reunir per celebrar aquesta festa tan especial per tota la comunitat educativa de l’escola Ramon Perelló.

Ens vam trobar al Local Social de Vilagrassa, on hi havia servei de begudes, pica-pica i inclús una paradeta de plantes. A més a més vam poder gaudir de les cançons que la Coral “I’m Free”, formada per l’alumnat de l’escola, ha estat preparant al llarg del curs.

Agraïm la implicació de l’AFA de l’escola i també de les famílies que van participar portant les delicioses coques i pastissos.

Cliqueu al següent enllaç per veure les fotos: https://photos.app.goo.gl/PAYEMKSugbF7Xxug8