Un estudi de gravació a l’escola – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El Tomas és un pare genial i aquesta vegada ens esta ajudant a fer un projecte de gravació.

El Tomas ha muntat un estudi de gravació en un raconet de l’escola per tal de poder gravar les veus dels alumnes i les alumnes de l’escola. S’estan enregistrant, doncs, les cançons que han estat treballant durant el tot el trimestre.

Prèviament, s’han produït i enregistrat les bases musicals (parts rítmiques, harmòniques i melòdiques) de cada una de les cançons. Desprès, tal com figura a les fotografies, els nens i nenes han cantat sobre la base musical per acabar d’arrodonir les cançons i que aquestes quedin genial.

L’objectiu és poder aconseguir, entre tot l’alumnat de l’escola, un CD amb les cançons treballades durant el trimestre.

D’aquí uns dies podreu veure el resultat d’aquestes gravacions. Estem realment convençuts que us encantaran!

De nou, moltes gràcies Tomas per tota l’ajuda! La feina que fas és magnífica!

Per veure més fotografies feu clic a la imatge