Trobada infantil Verdú

TROBADA INFANTIL A VERDÚ

Divendres passat tots els alumnes d’infantil de la Zer ens va reunir a Verdú.
Va ser un gran dia, al arribar els nostres companys i companyes de Verdú ja ens esperaven, i els nens més grans de l’escola ens van fer unes grans explicacions de diferents tipus de ceràmica, i de la torre de Verdú, és una torre molt especial, no té una porta a sota per entrar!!! Si algú volia entrar havia d’esperar que li tiressin una escala per una porta molt i molt alta, una torre molt i molt segura!
Després d’esmorzar vam anar a descobrir el seu poble,  vam visitar  Sisco, és un ceramista que ens va ensenyar a utilitzar el torn, vam tenir el privilegi de veure’l treballar, de veure els  forn per coure les seves obres d’art,… Des d’aquí li donem les GRÀCIES!!!
Com que els nens grans ens van explicar tan i tan bé la torre de Verdú la vam voler anar a veure, l’Àngels ens va fer una explicació de la torre, quina torre més gran!!!
La visita pel poble va està molt bé però encara ens quedava descobrir totes les joguines de l’escola!
Vam jugar lliurement amb totes les joguines de Verdú, en tenen moltes i molt noves pels nens i nenes de les altres escoles!

La panxa ens va comença a fer rac-rac així que vam dinar amb una gran rotlIana a l’escola, necessitàvem agafar forces perquè encara ens quedava fer el taller de fang.
Amb la panxa ben plena vam baixar als picotins i vam fer un taller de fang lliure, ens vam embrutar molt però com vam gaudir encara més!!!!
 Després d’aquest taller podem confirmar que som uns GRANS ARTISTES!!!
Abans de marxar els alumnes de Verdú ens havien preparat una sorpresa molt xula, una torre titella de Verdú!
En definitiva, haurem de repetir ja que ni el fred vam notar!
MOLTES GRÀCIES AMICS I AMIGUES DE VERDÚ!!!!
Voleu veure les imatges??