Treballem per la Pau

El dia escolar de  la Pau i la no violència es commemora cada any el 30 de gener, aquest any queia en diumenge, per això  a l’escola Ramon Perelló de Vilagrassa ho vam celebrar el divendres 28.

Per cicles vam fer una sortida pel poble, havíem de fer unes proves per aconseguir formar una frase relacionada amb la Pau.

Més tard ens vam trobar tots els cicles a la plaça del Sitjar i en un gran mural vam enganxar  totes les frases i el vam acabar decorant amb símbols de la Pau.

Per últim vam fer  una rotllana i vam cantar la cançó de l’alegria.

Va ser un matí molt divertit, ens vam sentir molt units i ens ho vam passar molt bé.