TALLERS INTERNIVELLS CM I CS A VILAGRASSA

Aquests dies als tallers internivells que fem amb cicle mitjà i superior de l’Escola de Vilagrassa, fem ràdio, polseres, telers i teatre.

A l’àudio de la ràdio us parlarem del Mundial de Qatar, de natació i us explicarem uns acudits molt divertits.

Al taller de telers estem fent uns teixits molt bonics amb llana que també ens serviran per posar color a l’escola nova, fem polseres Candela, perquè, en vendre-les, ajudarem a la investigació del càncer infantil.

L’altre taller és el de teatre on ens passem molta estona preparant diferents situacions i representant-les, ens ho passem molt i molt bé.

Cliqueu per escoltar l’àudio i veure algunes fotografies.

Ràdio 2-3-23