Tallers internivell Vilagrassa

Un curs més, a l’escola de Vilagrassa, fem els tallers internivell amb tot l’alumnat barrejat en 7 grups des de I3 fins a 6è. Aquest primer trimetre i part del segon, realitzem 7 tallers que són:

• Fils amb l’Íngrid
  • Treballs manuals amb la Gina
  • Jocs tradicionals amb la Carla
  • Experiments amb la Sandra
  • Olimpíades amb la Marta
  • Cuina amb l’Anne Sophie
  • Musicogrames amb el Ricard

Cada setmana un grup passa per un taller i rotativament, l’alumnat al cap de 7 setmanes han fet totes les propostes. És un moment de la setmana on gaudim treballant petits i grans, on es pot veure com els més grans ajuden i cuiden als més petits i aprenen conjuntament uns dels altres. On podem gaudir fent activitats més lúdiques i manipulatives. En finalitzar aquestes 7 setmanes tornarem a canviar les propostes i en presentarem 7 més.

Aquí us deixem un recull d’aquests petits moments tan divertits i màgics, espero que gaudiu tant mirant-les com nosaltres fent els tallers.