Taller: Viu la recerca amb “La Laura i el Joan” – CM i CS – ESCOLA JARDÍ de VERDÚ

Avui hem gaudit d’una visita molt i molt especial. Ens han vingut a visitar la Laura i el Joan. Els personatges principals dels llibres “La Laura i el Joan”.

Ens han presentat, tant a CM com a CS, el taller “viu la recerca amb la Laura i el Joan”.

Amb aquest taller ens han despertat l’interès per la ciència i la tecnologia.

Concretament, ens han fet fer de científics, ja que ens han fet investigar quins productes alimentaris són de més qualitat –moltes vegades anem a comprar i no mirem ni els ingredients, ni els components, ni els additius que porten. Així doncs, el producte que comprem no és del tot “natural”-.

Amb aquest taller l’alumnat ha pogut descobrir quin pernil dolç era més bo segons els ingredients que portava. També, ha pogut distingir el grau de vitamina C que porta una taronja natural i el grau de vitamina C que porta un de tetrabric.

En definitiva, mentre anàvem fent de científics, ens han fet reflexionar en el fet que cada vegada que comprem algun producte hem de mirar molt atentament tot allò que porta i saber en tot moment què ens estem menjant.

Tots hem gaudit moltíssim de l’activitat! Ha estat un matí científic increïble!

Per veure més fotos del taller a CM fes clic a la fotografia

Per veure més fotos del taller a CS fes clic a la fotografia