Taller “La Laura i el Joan” – Nanotecnologia – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

El passat dimarts dia 30 d’abril l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam gaudir d’una activitat relacionada amb els llibres organitzats per la generalitat de Catalunya i Departament d’Economia i coneixements: “La Laura i el Joan”. El contacontes anava relacionat amb la Tecnologia, concretament: La nanotecnologia. Ens han explicat que des del Parc Científic de Barcelona demanen ajuda a la Laura i a en Joan per a que els ajudin a investigar sobre nanocàpsules que evitin els efectes secundaris dels medicaments.

Per veure més fotografies de la festivitat feu clic sobre