Sortida d’educació infantil al Teatre Ateneu de Tàrrega

Aquest dimecres 2 d’abril, els nens i nenes d’educació infantil de tota la ZER hem gaudit de l’obra: “Supermercat de Joglars” al Teatre Ateneu de Tàrrega. A través de la figura d’un trobador ens hem endinsat en diferents històries i contes que ens han traslladat a un ventall de tradicions i cultures del nostre món. Tal com explica la mateixa companyia, “Supermercat de joglars” és un recorregut pels passadissos d’un imaginari supermercat joglaresc, on podrem escoltar contes i cançons d’arreu o de casa nostra, talment com si ens endinséssim en els llibres de la prestatgeria d’una biblioteca. Així doncs, hem conegut des dels griots africans fins als bertzolaris bascos, els músics tutalimundis, els cantautors, els rondallaires i molts d’altres!

A través de l’escolta i la immersió dels contes hem reconegut també molts valors que treballem durant el nostre dia a l’escola: l’amistat, la diversitat cultural, l’amor, la resolució de conflictes… Una reflexió acompanyada sempre de música i d’un espectacle visual de llums i ombres. De ben segur que els recuperarem a les nostres aules per recordar la vivència d’avui!

L’obra ha estat organitzada des del CRP de l’Urgell!

Fins a la pròxima!