Sortida de ZER dels alumnes d’educació infantil a Lleida

El dimarts 28 de novembre  els i les alumnes d’educació infantil de tota la ZER vam anar d’excursió a Lleida. Vam començar el nostre dia visitant el Centre d’Art la Panera. Allà ens esperava l’obra: “Joon. Petjades plàstiques”. Vam poder observar un dibuix d’una figura humana a la paret formada per tot de residus. Just al costat també hi havia un paisatge dibuixat on s’hi podia veure tot de deixalles. A través d’aquestes obres vam adonar-nos de la importància de les nostres accions i quines són les nostres petjades que deixem al nostre Planeta. Seguidament també vam gaudir de l’obra: “Oh! Un retrat!” d’Elisa Munsó. Una proposta expositiva que acollia 34 il·lustracions de persones pioneres que han marcat la història del segle XX. Vam poder descobrir alguns dels seus noms i dels seus invents. Després d’una estona de conversa vam poder fer el nostre autoretrat tot imaginant-nos què ens agradaria ser de grans. Van sortir moltes professions: mestres, cuiners, pastissers, policies… Tots i totes vam dir la nostra!
Després d’aquesta estoneta tan artística vam agafar l’autocar i ens vam dirigir cap al parc de la Mitjana a dinar! Allà ens esperaven unes construccions espectaculars de les quals vam poder gaudir amb llibertat i amb la panxa ben plena! Vam jugar de valent a escalar per rampes, fer equilibris, amagar-nos entre tipis, tirar-nos amb tirolina, fer pocions màgiques entre galledes penjades, divertir-nos entre gronxadors enormes… Va ser una tarda fantàstica! L’última aventura va ser tornar amb autocar cap a l’escola, on alguns i algunes encara van fer una mica de migdiadeta! 😀
Fins a la pròxima!