SORTIDA A MONTGAI MÀGIC

Aquest dijous dia 5 d’octubre l’alumnat de la Zer Guicivervi han anat a visitar Montgai Màgic. Allà hi havia 4 escoles més de la comarca.

Han vist 4 espectacles. El primer espectacle el van realitzar el grup d’animació la Cremallera teatre, que tractava sobre les fruites, van fer ballar a tot l’alumnat i van obsequiar a tothom amb una carmanyola amb forma de poma que tenia pera i poma tallada a bocins. Després d’aquest espectacle tot l’alumnat va anar a jugar amb uns jocs de fusta i altres que hi havia al carrer. Al cap d’una estona van veure el 2n espectacle de la pallassa xilena Potencia Clown. La pallassa va fer diferents trucs de màgia i va utilitzar la paraula Pirimpinpim (el nom del seu espectacle). Una alumna de Vilagrassa va sortir a l’escenari per ajudar la pallassa a fer un truc amb una bossa de paper. La pallassa li va regalar un globus amb forma de cor de color vermell.  Quan l’espectacle es va acabar van anar a un parc a dinar. En acabar de dinar i jugar, van tornar a la plaça Prat de la Riba per veure el següent espectacle de màgia del mag Simplemente Pepe. Va començar el seu espectacle amb un gos que es deia Manuel que parlava i menjava de tot. També va fer sortir un docent de l’escola de Verdú i el va convertir en un bebè de 6 mesos. Va fer un truc de màgia on feia aparèixer cadires i guitarres a l’escenari. La jornada va acabar amb el Mag Reivax. Va fer uns trucs molt impressionants amb un bitllet, fer aparèixer 1 ou, quan tothom feia la gallina, dins una bossa que no hi havia res. També va fer uns trucs amb cordes, les tallava amb els dits i les tornava a ajuntar màgicament.

En acabar la jornada, l’organització de Montgai Màgic, va obsequiar a tot l’alumnat amb una bossa d’obsequis.

L’alumnat va gaudir molt de la sortida.