SETMANA DE CARNESTOLTES 24 A L’ESCOLA JARDÍ

La setmana del 5 al 9 de febrer a l’Escola Jardí hem celebrat una de les festes més divertides, acolorides i esbojarrades de tot l’any, el Carnestoltes!

Per tal d’assegurar aquest caliu de festa i xerinola durant tota la setmana, l’alumnat de cicle superior van preparar unes consignes divertidíssimes i, com a bons minyons i minyones que som, tothom ha complert de la manera més sorprenent, original i acurada possible. Quin tip de riure ens hem fet cada matí en trobar-nos i veure’ns la fila que fèiem!

prem a la fotografia per visualitzar-ne més

El dijous va ser el dia en què la festa va esclatar! Totes i tots seguint a la carrossa que havíem dissenyat i muntat durant la setmana; disfressades d’animals, superheroïnes, princeses, esportistes, bombers, reines, personatges de dibuixos o contes, fades, ballarins, etc. Vam «envair» amb molta marxa i ganes de passar-ho d’allò més bé els carrers del nostre poble amb una rua que va tindre com a punts destacats la visita a les residències, la desfilada amb ball a la plaça Major i l’acompanyament de familiars i curiosos que passejaven pel carrer o ens animaven des dels balcons. Vam acabar esgotats amb tanta ballaruga, però… Que bé ens ho vam passar!

Fixeu-vos com n’ha estat d’esbojarrada aquesta setmana, que gràcies, l’esperada i estimada pluja, vam poder celebrar el primer divendres gras de la història! Fent unes truites boníssimes acompanyades amb el tradicional pa amb tomàquet i menjant-les amb la millor de les companyies!