Setmana de Carnaval a Vilagrassa

A Vilagrassa hem passat una setmana molt boja!

Vam començar el dilluns venint a l’escola vestits d’esportistes, vam seguir el dimarts amb un pentinat divertit, dimecres amb la roba al revés, el dijous amb pijama i el divendres disfressats com volguéssim, ha estat una setmana plena de gresca, disbauxa i festa!

A més ja que l’alumnat de cicle superior va anar al teatre a Tàrrega vam passar l’esmorzar de dijous gras a dimecres i ens ho vam passar pipa fent les truites, tallant la botifarra d’ou i sucant les llesques de pa. Ens ho vam passar d’allò més bé preparant l’esmorzar i fent la caminada, esmorzant i jugant al bosquet.

Dijous a la tarda l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior com cada dijous a la tarda vam fer els tallers internivells, però aquesta setmana amb la temàtica de carnaval. Ens vam distribuir en 4 grups i vam preparar les decoracions pel local, fent un “photocall” i per l’arribada del Rei Carnestoltes de divendres.

L’ alumnat d’educació infantil i cicle inicial han estat experimentant amb racons molt divertits i amb una gran varietat de materials de Carnaval. També han gaudit amb una instal·lació de Carnaval xulíssima on han pogut experimentar amb diferents materials.

Divendres al matí a l’escola es respirava un ambient de gresca i festa. Al matí ens vam barrejar tot l’alumnat de l’escola i vam passar el matí fent tallers per grups multinivells. Va ser molt divertit! A la tarda vam tenir la visita del Rei Carnestoltes a l’escola i totes juntes vam anar cap al Picarol tot fent una rua per recollir als més menuts i anar totes juntes al local a celebrar la festa! Un cop al local, cada grup va fer la desfilada corresponent de disfresses i un ball a l’escenari. L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior van fer una batucada amb la cançó ” Ritmo de la noche”, ho van fer molt bé. Finalment vam acabar la festa menjant coca i xocolata que l’AFA ens havia preparat. Moltes gràcies a tothom per fer la festa tan lluïda!

Ha estat una setmana per recordar!