Setmana cultural (del 17 a 21 d’abril) – VERDÚ – ZER GUICIVERVI

La setmana passada totes les nenes i els nens de l’escola Jardí, vam celebrar la setmana cultural amb moltes activitats interessants per a cada cicle. Aquest any, vam decidir centrar-nos a en les diferents associacions que hi ha al Poble, i cada cicle va triar-ne una per treballar-la durant la setmana.

Els alumnes d’Infantil van triar els la Colla Gegantera, Cicle Inicial la revista Xercavins, Cicle Mitjà Correvinyes, i Cicle Superior l’Associació de Dones Argila.

El dilluns, vam començar a posar en pràctica el que havíem planificat, i cada cicle va anar a visitar l’associació que havien triat per veure on estava situada i conèixer millor la seva activitat.

Els dies posteriors vam anar treballant sobre el tema, partint del que ja sabíem, més el que ens havien explicat a les diferents associacions, per tal de poder-ho treballar en profunditat, amb la finalitat de posar-ho en comú una tarda tots plegats. Així cada cicle podrà explicar a la resta una pinzellada de què han treballat durant la setmana cultural.

Finalment, el divendres, tots els alumnes de l’escola vam fer una sortida a la Saira. Va ser un dia ple d’emocions, on vam poder gaudir totes i tots de tot l’alumnat de l’escola.

Allà vam fer diferents activitats per cicles. Els alumnes d’Infantil van fer bossetes aromàtiques, Cicle Inicial va fer un taller de sabó, Cicle Mitjà va fer un taller d’espelmes i Cicle Superior un taller de vímet.

En resum, va ser una setmana cultural molt ben planificada i organitzada per a tots els cicles. Va ser una gran oportunitat pels alumnes de conèixer millor les associacions del poble i per treballar d’una manera diferent sobre temes ben interessants i propers juntament amb els seus companys i companyes.

Ahir vam fer la cloenda de la nostra setmana cultural, fent totes les exposicions i compartint els treballs fets pels diferents cicles. També vam gaudir de la gimcana que va organitzar Cicle Mitjà.

Totes i tots hem passat molt bona estona fent els nostres treballs.

FOTOGRAFIES – CM – Preparem el gincama – (17-04-2023)

FOTOGRAFIES – CS – Dones Argila

FOTOGRAFIES – TOTA L’ESCOLA – Jocs Florals