Santa Cecília a l’escola Ramon Perelló

El dia 22 de novembre és el dia de Santa Cecília, patrona de la música i és per això que dimecres a la tarda vam fer una gran festa per celebrar-ho.

Per començar la tarda, els nens i nenes músics de l’escola ens van ensenyar els seus instruments i ens van fer una audició. Gràcies Carla, Vinyet Mora, Vinyet Martí, Yuri, Andrei, Guillem i Aura, sou uns artistes i ho vau fer genial!

A continuació, vam fer el concurs de Santa Cecília, on els alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola ens van fer unes actuacions per grups que portaven setmanes preparant. Després d’una difícil deliberació, el jurat va decidir qui eren els dos grups guanyadors.

Per acabar la festa, l’alumnat de Cicle Inicial ens va cantar la cançó de La Clika, ja que aquest any estan preparant aquesta cantata.

Va ser una tarda molt especial i plena de música!

Podeu veure més imatges clicant la següent fotografia: