SANTA CECÍLIA A GUIMERÀ

Dilluns 22 de novembre es celebra Santa Cecília, la patrona dels músics. Nosaltres vam aprofitar per dur a terme diferents activitats musicals durant tota la setmana.

Dilluns vam rebre la visita del Sebastià, l’avi d’una alumna de l’escola. Va portar l’orgue electrònic i ens va fer un concert magnífic, tocant tant cançons infantils que coneixíem com altres que no havíem sentit, però que ens van agradar molt. Ens va explicar que toca a un grup que es diu 9 de copes i vam poder veure un tros d’un programa de TV3 on va sortir fa anys. Ens va fer molta gràcia!

Dijous vam conèixer la flauta travessera a través del conte el Flautista d’Hamelí, i vam tocar i experimentar amb altres instruments com la melòdica i un tambor de llengua de metall.

Divendres, vam tenir l’agradable visita de dos exalumnes de l’escola, el Jordi i la Júlia, que són uns artistes! Van portar una guitarra acústica, una elèctrica i un baix elèctric. Ens van explicar les característiques i les diferències entre els 3 instruments. Van parlar del rock i ens van animar a escoltar-lo.

Ens van tocar peces molt conegudes i el Jordi es va engrescar a cantar i tot! Per acabar, ens van deixar tocar els instruments!! Va ser una tarda genial! Esperem tornar a veure-us ben aviat!

Cliqueu a l’enllaç per veure un videoresum dels millors moments d’aquesta setmana i a la imatge per veure més fotografies.

Moltes gràcies, Sebastià, Júlia i Jordi!