Sant Ponç a Verdú

Aquest dimarts, com cada any, hem celebrat la festa de Sant Ponç a l’escola. Els alumnes de cicle superior van organitzar una parada plena de productes relacionats amb les herbes remeieres, la majoria fets pels nens i nenes de tota l’escola. A més a més, també hi havia alguns llibres d’informacions referents a les plantes medicinals i les seves propietats i usos. Durant el matí tots els cursos vam anar a visitar la paradeta i ens va fer molta il·lusió veure les nostres manualitats a la plaça del poble. A la tarda la paradeta es va traslladar al pati de l’escola perquè totes les famílies la poguéssiu veure.