Sant Jordi a l’escola de Ciutadilla

Sant Jordi, una de les festes més especials!

Avui hem començat el dia amb una manualitat. Hem fet pasta de paper amb fulls de color blanc i vermell i hem creat unes bombes de llavors amb formes de cors, flors, etc. Ens ho emportem a casa per plantar-ho en el lloc que més ens agradi.

Després hem tingut una gran sorpresa!! La biblioteca estava plena de llibres nous! Des de l’escola hem apostat aquest Sant Jordi per fer créixer la biblioteca amb col·leccions de llibres, tenint en compte les últimes novetats i els gustos de tot l’alumnat! Hem gaudit una bona estona llegint.

Per acabar, a la tarda, hem convidat a les famílies perquè fa uns dies que treballem en tres activitats diferents que hem volgut compartir:

La primera ha estat la instal·lació a la biblioteca, inspirada amb els artistes Shiota i Guneriussen L’hem convertit en un univers ple d’imaginació entre llibres i els nostres personatges preferits.

La segona, una lectura de poemes per part dels i les alumnes de Cicle Mitjà i Superior. Hem llegit poemes sobre ocells, que ens agraden molt després d’haver-los treballat al Projecte Natura KM0. L’alumnat d’infantil ha recitat la dita d’abril.

I la cirereta del pastís, l’alumnat de Cicle Inicial ha fet un conte d’elaboració pròpia! Ha sigut una sorpresa i ens l’han presentat avui. Quina feinada heu fet i que bonic us ha quedat!

Podeu veure fotografies sobre el dia d’avui clicant a la imatge:

Per acabar, l’alumnat de primària us han preparat unes recomanacions sobre els llibres que estan llegint, per si encara esteu dubtant sobre quin llibre comprar o regalar avui. Mireu-los tots que segur que us agafaran moltes ganes de llegir!

Entra aquí per veure els vídeos!

Esperem que us agradi i que acabi d’anar bé la diada!

~Llegir ens fa més lliures~