Sant Jordi a Guimerà

La setmana passada vam celebrar Sant Jordi realitzant diferents tallers i activitats. No és una de les festes més boniques de l’any? Nosaltres pensem que sí!

Dimecres vam gaudir de la visita de la poeta Sara Bailac, vam parlar sobre què és un poema, com es pot escriure, sobre què podem inspirar-nos,… finalment, vam crear un poema entre tots i totes. Moltes gràcies Sara per la teva visita!

Divendres vam tenir un dia molt complet:

Al matí vam muntar una parada de llibres, roses i manualitats que havíem estat preparant durant tota la setmana. L’alumnat d’infantil i Cicle Inicial van fer uns tallers manipulatius de Sant Jordi mentre els grans acabàvem els preparatius de la parada. Entre llibres, roses, taules i altaveus, vam rebre la visita d’alguns dels estudiants que estaven assistint a les jornades d’escola rural a Verdú. Van veure com és una escola rural amb plena acció i els infants els hi van explicar algunes característiques de la nostra escola i la nostra ZER.

A la tarda vam continuar amb algunes activitats de Sant Jordi i, a l’hora de marxar, vam invitar a les famílies a entrar per poder gaudir de la lectura de dos contes que havien preparat l’alumnat amb molta il·lusió.

Quan va acabar el contacontes vam passar una bona estona dins l’escola, llegint llibres de la biblioteca, entre altres activitats.

Dissabte va continuar la festa quan, a la Plaça Major de Guimerà, vam continuar la parada de l’escola gràcies a la participació de les famílies i a l’associació ViuGuimerà.

Cliqueu a la imatge per veure fotografies sobre aquesta setmana tan especial.

Moltes gràcies a totes les persones que us vau atansar a la nostra parada per col·laborar amb nosaltres!