Rodolins, endevinalles i animals!

Avui els alumnes de cicle inicial hem tornat a fer radio! I que bé que ens ho hem passat!

Els alumnes de primer de l’escola jardí hem divulgat dos treballs que hem fet a classe. Primer hem llegit els rodolins que hem inventat i, després, hem presentat unes endevinalles; a veure si les endevineu!

Els alumnes de segon de l’escola jardí hem parlat d’animals. Hem explicat com són, on viuen i que mengen. Els animals que hem escollit són el gos, el gat, el toro, l’aranya i el peix espasa.

Si voleu gaudir de la nostra emissió només cal que aneu al podcast que trobareu en aquest mateix article.