Retrobament de ZER a l’escola Jardí

Ahir, després de dos cursos, per fi ens vam poder retrobar tot l’alumnat de la ZER.

La trobada va ser a Verdú, on vam gaudir d’un dia fantàstic. Vam preparar diferents propostes relacionades amb el centre d’interès d’aquest curs “conZERvem el planeta”.

Aprofitant els espais enjardinats meravellosos de l’escola Jardí, vam dinar per cicles i a la tarda, l’alumnat de cicle mitjà va anar a visitar els murals de ceràmica de l’Enric Orobitg, i l’alumnat de Cicle Superior va fer una visita guiada al castell de Verdú a càrrec del l’estudiant en pràctiques Magí Martínez.

Esperem que aquest hagi estat l’inici de les moltes trobades que vindran. 😀