SETMANA CULTURAL A LA FONT DE SANTA MAGDALENA DE VERDÚ

Aquest any, la setmana cultural va estar dedicada al projecte Natura Km0, amb relació de l’espai que l’escola ha apadrinat ( La font de Santa Magdalena). Es va fer un seguit d’activitats relacionades i pensades per treballar, enriquir i cuidar aquest espai.
Vam iniciar la setmana amb la visita de dos membres de l’antiga «associació d’amics de la la font de Santa Magdalena» , el Manel i la Anna Maria, on ens van explicar la història i origen de la font i del poble de Verdú.
L’escola va poder gaudir d’una activitat per a conscienciar-nos de cuidar el nostre entorn i treballar l’ODS 13 «Acció climàtica», gràcies al kit correcull.
Amb la participació i col·laboració de l’Ajuntament , va ser possible fer una plantada d’arbres i flors per a donar vida al nostre espai, ser conscients i a la vegada treballar l’ODS 15 «Vida Terrestre».

Vam gaudir molt de la setmana i de totes les activitats realitzades.

A continuació, podreu veure totes les fotos d’aquests dies.

FOTOS SETMANA CULTURAL  A LA FONT DE SANTA MAGDALENA