Recomanacions d’activitats per fer durant el confinament

En primer lloc, us volem agrair l’esforç que tots estem fent durant aquests dies de confinament. Des del Departament d’Educació ens animen a aprofitar aquests dies per poder avançar en el procés d’aprenentatge del nostre alumnat, per això, al web Xtec hi ha un recull actualitzat d’activitats didàctiques en línia que ens poden anar molt bé per poder seguir aprenent i treballant.

Finalment, us recordem també, que per qualsevol pregunta o dubte que us pugui sorgir, teniu els correus de les escoles actius i ens podeu escriure quan ho necessiteu.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

A continuació, en aquest document trobareu enllaços directes per poder visitar les pàgines per fer diferents activitats.