Ràdio EJ 67.12

Aquest curs els nens i nenes de cicle inicial teníem moltes i moltes ganes de fer ràdio, en teníem tantes que… hem creat una nova emissora: RÀDIO EJ 67.12

Ha estat un treball molt intens però molt engrescador.

Entre tots i totes hem decidit el nom de l’emissora, hem creat el logotip d’aquesta, hem donat idees per les diferents seccions i quins continguts ens agradaria explicar-vos a cada una d’elles, hem buscat les cançons més adequades per fer les entrades capçaleres i sintonies, hem cercat molta informació per poder redactar els diferents textos, notícies i poder explicar-ho el millor possible, etc. ufff… quina feinada!

Que bé ens ho hem passat!

Esperem que us agradi el nostre conjunt de programes!

Escolteu aquesta primera emissió del nostre dial 67.12 i gaudireu de: els esports, el temps, anuncis, els nostres somnis, jardineria de butxaca, animalades, concurs (endevines el personatge), música i la capçalera de la nostra pròpia emissora.

Estem convençuts que no us deixaran indiferents els nostres programes i que esperareu amb molta il·lusió les següents emissions.

Fins aviat!

Aquest és el logotip que han creat els alumnes i les alumnes de cicle inicial