Què fem i què farem… (15/03/2018) – Cicle Superior – Escola Jardí de Verdú

Avui els nens i nenes de cicle superior hem explicat tot allò que pròximament treballarem. Primerament hem mencionat i explicat el reportatge, no obstant, serà la tipologia que treballarem i que divulgarem en pròximes edicions a través de la ràdio. Seguidament, hem divulgat l’explicació de l’apadrinament lector i de la lectura a les residencies (als avis i avies), és a dir, hem explicat en que consisteixen aquestes activitats. Finalment, hem explicat el que demà divendres viurem tots els nens i nenes de la ZER Guicivervi a Vilagrassa: “English Day”.

Esperem que us agradi el nostre podscast de ràdio. Ens anem escoltant en pròximes emissions amb els treballs que us hem comentat.

Gracies per escoltar-nos.