Projecte ràdio a Ciutadilla

Bona tarda!

A l’escola de Ciutadilla fem el projecte de la ràdio. A les hores de racons de llengua els i les alumnes de la classe dels grans dissenyen el programa i cada grup fa una secció diferent. En el programa que avui us compartim hi trobareu:

• La secció d’esports presentada per la Vilma i el Lluc.
  • La secció de música, pel Llorenç i el Roger. Estigueu molt atents i atentes perquè us proposen un repte.
  • Les notícies les explilcaran l’Abrília i el Roc.
  • I per acabar, la Maia, la Ivet i el Jan us explicaran l’actualitat de l’escola durant aquests últims dies abans de les festes de Nadal.

Per altra banda, a la classe d’educació infantil vam triar un conte i us l’expliquem a continuació.

Els artistes que sentireu són: Fallou, Gal·la, Enzo, Nicole, Diego, Clara, Ernest i Nil.

Esperem que us agradi!