Projecte “produïm i composem música” – CICLE SUPERIOR – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ

Amb els alumnes i les alumnes de cicle superior durant el segon trimestre i principi del tercer trimestre vam treballar, a l’àrea de música, el projecte “produïm i composem música”.

Amb aquest projecte vam poder aprendre tots els passos de la creació d’una cançó; des de la composició de la base musical fins la gravació de les veus i/o altres instruments dins de l’estudi de gravació. A més, vam treballar diferents tipologies lingüístiques. Així mateix, vam aprendre gramàtica, estructures morfològiques de les paraules, el plurilingüisme, etc. També vam treballar la creativitat i la imaginació, juntament amb l’aprenentatge de l’estructura d’una cançó, la melodia, el ritme i altres elements musicals importants i necessaris per confeccionar i composar un tema.

Aquí podeu escoltar els resultats dels projectes. Són realment fantàstics. Esperem que els gaudiu molt.