Projecte dels conills a l’Escola de Ciutadilla

Durant aquest primer trimestre, els infants d’Infantil i Cicle Inicial de l’Escola de Ciutadilla hem estat treballant un projecte que també dóna nom a la nostra classe: els conills!

Junts hem après moltes coses, investigant i portant material de casa, així com llegint els contes i buscant per internet. Ara sabem molt més d’aquests petits animals, com per exemple que són mamífers, que fan i viuen en caus, que tenen unes potes del darrera molt fortes i que poden saltar fins a 4 metres!

A més, les alumnes més grans de Cicle Inicial han treballat tot el tema dels animals a través d’aquest fil conductor, i ha estat molt més motivador i significatiu. També ho hem relacionat amb el tema anterior, amb els paisatges, i així connectant tot el que hem anat descobrint hem construït el coneixement d’una manera més lògica i engrescadora.

Acabant el trimestre ja estem tancant aquest projecte amb el que hem gaudit molt, i estem molt contents d’haver descobert tantes coses sobre els protagonistes del nom de la classe.

Us deixem un petit resum del que hem anat treballant aquests dies!