PROJECTE BIBLIOTECA VERDÚ

Aquest curs, el claustre de mestres hem decidit arranjar l’espai de la biblioteca.

El primer pas ha estat passar una enquesta a cada cicle (infantil, inicial, mitjà i superior) amb quatre preguntes:

• “Com us agradaria que fos la biblioteca?”,
  • “Què hauria de tenir?”,
  • “Què hi voldríeu fer?,
  • “Propostes, idees…”

Seguidament, s’ha fet un buidatge amb les idees que han sortit de cada aula.

A partir d’aquí, hem buidat la biblioteca, traient els mobles vells i s’ha comprat tot el mobiliari nou, tenint en compte les preferències dels nens i nenes a l’enquesta.

El següent pas, ha estat fer una tria dels llibres que hi havia, ordenant-los per cicles (posant un gomet de color segons el cicle); retirar els llibres més vells i/o esquinçats o ratllats i comprar-n’hi de nous.

Entenem la Biblioteca Escolar, doncs, com un espai fonamental per l’aprenentatge dels alumnes, com també un espai per gaudir de la lectura i d’activitats relacionades amb la biblioteca.

Així doncs, el curs que ve podrem gaudir d’aquest nou espai!!