Primer dia d’escola – ESCOLA JARDÍ DE VERDÚ – (13-09-2021)

Avui dilluns 13 de setembre hem iniciat el nou curs escolar 2021-2022. Realment teníem moltes ganes de començar per tornar a veure els nostres companys/es i als/les mestres.

Com és tradició a l’escola de Verdú hem rebut tot l’alumnat al patí de l’escola, on pares, mares, familiars, amics, … han entrat a l’escola per acompanyar-los. Realment ha estat una vetllada molt bonica perquè ens hem retrobat tots i totes.

La directora ha donat la benvinguda i tot seguit tot l’alumnat ha fet una assemblea al pati per parlar sobre els objectius, les noves normes, etc. que hi haurà aquest nou curs. Seguidament, amb les motxilles carregades de llibres, material i les piles carregades; han entrat a les seves aules.

Finalment, després de retrobar-se amb el seu tutor/a, han sortit altra vegada al pati per gaudir del primer dia d’escola. A més, han pogut menjar pa amb xocolata; que l’escola ha repartit.

Desitgem que tinguem un bon curs 2021-2022.

Prem sobre la fotografia per visualitzar-ne més